DAG 6

25 april 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zo vandaag weer vroeg uit de veren. Eerst nog even een lekker ontbijtje.Het motel waar we overnachtten was zo perfect. Mooi, en superschoon. Om kwart voor 9 reden we weg. Het is nog 1,5 uur rijden naar San Francisco.onderweg toch nog maar de afslag Santa Cruze genomen. In dit plaatsje staaat de oudste houten 8baan van Amerika.Het is een pretpark aan zee, helaas was het nog gesloten. We hebben nog een bakkie koffie genomen en zijn toen verder gegaan naar SFO. Om 12 uur kwamen we bij het motel aan. Kreeg het andere motel een dikke 10 , deze een magere 5. Maar ach we hoeven er alleen maar te slapen. Na inchecken hebben we metro naar het centrum gepakt. De metro stopt direct voor de deur. Om zelf te gaan rijden is niet te doen . Al die straten heten hier hetzelfde "one way" . We zijn gereden tot aan fishermanswerf. Even de zeehonden bekeken en een hotdog gegeten op de pier. Omdat het weer redelijk helder was zijn we maar gelijk gaan fietsen. Het is een behoorlijke klim om naar het begin van de brug te komen. Diana en Riet hebben regelmatig stukken gelopen. , So what, we hebben het toch maar ff gedaan.
Er liepen genoeg jongeren met de fiets in de hand. Maar wat is het een ervaring om over de brug te fietsen.Over de brug zijn we naar Sauselito gaan fietsen. Daar hebben we een kleine slice pizza op. we moesten op tijd bij de ferry  zijn die ons terug bracht naar het centrum van SFO. Inmiddels was het bijna 7 uur en we moesten de fietsen 7 uur inleveren. Na ff een eindsprint waren we om 5 voor 7 bij het inlever punt. We zijn gelijk maar lekker gaan eten applebee's. Het favoriete restaurant van Gerard en Diana. Om half negen hebben we de metro naar het motel gepakt. Nog even een bak koffie , en door bespreken wat we de volgende dag gaan doen. Het belooft weer een lange dag te worden.