DAG 12

2 mei 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag stond in het teken van SHOPPEN.

Maar eerst een little breakfust bij Coco's. Ja ja, dit keer een klein ontbijtje.

Om 10 uur reden we naar de premium outlet. En om half 4 waren we weer terug in het hotel. We hebben direct weer de zwemkleding aan getrokken, om ff te gaan zwemmen. Het was vandaag goed heet.

Er was in het hotel vandaag een nieuw restaurant geopend , die hebben we gelijk uitgeprobeerd. Een echt amerikaans hamburger restaurant. En we hebbben heerlijk gegeten.

Na het eten weer de strip op. En daar hebben we de leukste show van de vakantie gehad. Met in de hoofdrol, mr white guy (Gerard R). Wat hebben we gelachen. Er was een straat optreden waar we bij gingen kijken. En Gerard was de pineut. Hij moest zelfs met nog 3 andere in het midden van het opgreden staan. Het kwam erop neer dat hij wel heel dicht bij een dame moest staan, en nij toen een freakie boy was. Het is niet zo op papier te vertellen wat er allemaal gebeurde, hier had je bij moeten zijn. Maar in ieder geval hadden wij kramp in de kaken van het lachen. Om half 12 waren we weer in hotel, Gerard en Diana gingen nog even het geluk beproeven.

Morgen alweer de laatste dag. We gaan dan nog even van de natuur genieten. Een hinking tocht. Naar mounth Charleston, een berg op ongeveer 1 uur rijden van Vegas.

1. Charell:
    2 mei 2014
    Ik heb genoten van de reis verhalen. Maar nu wachten we toch om ze live te horen en de foto's te mogen zien! Alvast een hele goede reis en tot zondag xxxxx
  2. Diana:
    3 mei 2014
    O ja het belangrijkste vergeten. Gisteravond zijnwe dan toch naar de ttrouwkappel geweest. En de foto's zullen snel komen
  3. Joke van Kammen:
    3 mei 2014
    Klinkt leuk hoor Diana! We zullen de foto's etc wel allemaal zien. Heel veel plezier nog. Hier alles prima..Teun kreunt lekker :-) Groetjes
  4. Tamara:
    4 mei 2014
    Hi vakantiegangers!!
    Wat een leuke verhalen hihi je bent trouwens goed in schrijven Diana, nou ben benieuwd naar de foto's! Ben jaloers hoor aan alles zo te lezen, hopelijk hebben jullie een hele fijne en leuke vakantie gehad! Heel veel liefs, Tam& Danny