DAG 10

2 mei 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het heeft even geduurd, maar hier is weer een update.

In het hotel is geen free wifi. En wij zuinige hollanders!!!!!!!!

Maar hier het vervolg.

We waren in Mojave terecht gekomen. Het motel was ontzettend mooi. Maar het dorp was in cijfers uitgedrukt -5. Het waaide ontzettend gisteren maar we zaten lekker in een hot-tube. Daarna lekker weer gaan eten bij Denny's. En vroeg naar bed want de volgende dag hadden we weer een ritje van een paar uur vuur de boeg.

Om 7 uur waren we al op weg naar het ontbijt. Weer lekker uitgebreid, met allerlei lekkerheden. Teveel om op te noemen. Nu weer verder vandaag gaan we via Death Valley naar Las Vegas. Wat een pracht weer om te zien. We hebben alleen wat hoogtepunten bekeken, zodat we bijtijds in Vegas konden zijn. Alleen waren we nu een dag eerder in Sin City dan gepland. In Vegas zijn we naar de mac gereden en hebben via internet een kamer geboekt. Die kamer hebben we in hetzelfde hotel geboekt waar we de rest zullen verblijven. Wel zo handig. Hoeven we niet meer met de koffers te slepen. Omdat we 2 boekingen hadden hebben we gevraagd of we dan niet in de kamer konden blijven. Dat was geen probleem. De kamers zijn heel groot. Alleen missen we een koffiezet apparaat!!!!!!. Dat is balen. Eerst nog even naar de walmart en lekker eten bij Applebee's. En we nemen alvast een voorproefje van een kleine wandeling op de strip.