dag 1

20 april 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend was het dan zover, om kwart voor 6 zijn we op gestaan.
Even een bakkie koffie en een broodje en we waren klaar om naar Gerard en Riet te gaan.
Om 10 voor 7 kwamen we aan, en ze stonden ons al op te wachten.
De trip naar schiphol verliep zonder moeite. We hoefden alleen de bagage af te geven.
Alles hadden we al een dag van te voren geregeld.
Nog even naar de mac voor een ontbijtje, en om half 10 moesten we al gaan boarden!!!! Wel vroeg we zouden pas om 10.55 uur gaan vliegen. Eindelijk was het zover we gaan vertrekken. De vlucht was lekker rustig, alleen op het eind wat turbelentie. En net op dat moment zat ik(diana) op de wc. Gelukkig hing er geen camera anders had het filmpje heel veel hits gehad op youtube. Terwijl ik me broek aan het ophijsen was , kwam het vliegtuigin in een luchtzak terecht. Ik kon me net vast grijpen en kwam met beide benen van de grond, met me broek op de enkels. Volgens Gerard ging ik gewoon te hard zitten op de wc zitten , daar zakte het vliegtuig door.
Maar in iedergeval is de vlucht van 9 uur heel goed gegaan. De
Terwijl ik dit schrijf zitten we op de volgende vlucht. We hadden een tussenstop van1.5 uur op Atlanta. En zelfs daar ging alles volgens plan. De imigratie duurde een kwartiertje. Toen de koffers oppikken en direct weer afgeven om de hoek!!! Paspoort controle ook gelijk doorlopen. Nog even met de metro en tot onze verbazing is de gate zelfs nog niet open. Dus nog tijd voor een bakkie pleur.
Deze vlucht gaat nog 3.5 uur duren en dan eindelijk Viva Las Vegas. Maar voor we naar het hotel gaamin moeten we gelijk al gaan shoppen voor een navigatie.
Terwijl ik dit schrijf is het bij jullie 23.00 uur, hier in Atlanta 5 uur, maar als we landen in Vegas is het 6 uur. Maar we zijn al een aardig tijd zo onderweg.
Update:

Het is inmiddels bij jullie 6.50 bij ons is het 21.50uur.
De dag liep toch weer anders....we waren te optimistisch..
Om 6 uur LV tijd landen we, en goed op tijd. Maar voor we weg waren dat duurde nog ff. We hadden alle bagage behalve de koffe er van Gerard. Die is achter gebleven in Atlanta. #$#÷/×/#/:#:#^
Als het goed is komt morgen de koffer om 10 uur aan , daar vertrouwen we dan maar op.
Vanavond gelijk maar wezen shoppen, om wat kleding en scheerspullen te kopen. Maar dat geld krijgen we terug. We hebben nog een overheerlijke bourbon bacon hamburgermenu gegeten bij denny's. Er was er maar 1 die der bord leeg had. Dat was Riet, maar alleen omdat ze haar restant Gerard S. Op zijn bord had gelegd.

Het vervolg horen jullie nog, we gaan nu slapen. Zijn inmiddels al 24 uur in de weer.

1. Jurgen:
    20 april 2014
    Lange reis zeg, gelukkig goed gegaan. Mooi. Jammer van die koffer van pa. Hopelijk komt dat ook goed. Veel plezier daar verder!
  2. Diana:
    20 april 2014
    Hey Jurgen, het is niet de koffer van je pa. Maar van andere Gerard.....
  3. Charell:
    20 april 2014
    Hahahahah kan ook nooit eens goed gaan. En dat op de wc zag ik al helemaal voor me! Echt iets voor jou mam. Tot het volgende verslag. En hopelijk kom je koffer snel terug pa. Xxx
  4. Vince:
    20 april 2014
    Nou hoop dat die koffer het n enige is wat ff tegenvalt. Hele fijne vakantie. En geniet ervan.