DAG 2

21 april 2014 - El Segundo, California, Verenigde Staten

Vandaag een reisdag naar Los Angeles maar eerst een update van de koffer. Die is weer bij de eigenaar terug.

Na een onrustige nacht van draaien woelen en internetten waren we toch goed uitgerust. Omdat we pas om 10 uur voor de koffer konden gaan kijken, hebben we Gerard S en Riet alvast kennis laten maken met de strip. Een voorproefje voor over 1,5 week.
Eindelijk konden we om half 12 vertrekken naar LA het zou een rit zijn van 4 uur.
Het vervolg komt later....nu stort ik in...weltrusten

Waar waren we gebleven!!!!

O, ja. We waren inmiddels vertrokken. Na ongeveer een klein uurtje  was er een kleine file, mooi om ff een bakkie koffie te gaan drinken. We waren presies op de state line in het plaatsje Primm. Een heel groot outlet en een schitterend hotel van hout. Waar een 8baan en een wildwaterbaan doorheen gaan. Bij de mac ff een bakkie gehaald en buiten lekker in het zonnetje, wat zeg ik ...zonnetje.... bedoel natuurlijk in de schaduw, want het is al behoorlijk heet. Maar we klagen niet hoor we geniet van de temparatuur.

Oke we gaan weer verder op pad!!!!! Het werd weer tijd voor een bakkie na 2 uurtjes rijden. Nu stopten we in het plaatsje Barstow dat ligt aan route 66. Hebben we ook gelijk maar ff meegepakt, zonder dat we dat wisten. We stopten bij een leuk koffie/ontbijt zaakje . En we hadden trek in een lekker stukje taart. Gerard R die zei, we kunnen net zo goed een hele taart nemen en in 4en laten snijden. Die is gek weet je niet hoeveel dat is. Wij lachen . Bestelling op genomen het werden gewoon 4 stukjes. Kom de serveerster weer terug, ehhhh het is veel voordeliger om de taart in 4en te delen , dat scheelde 7 dollar. Nou dan doe u dat toch. Krijgen we ieder een soepbord met een stuk aardbeienpie , we lagen in een deuk niet normaal meer zo, n groot stuk. En lekker dat ie was. Na een klein half uurtje zijn we weer verder gegaan naar LA. Om 5uur kwamen we aan bij het motel travelodge LAX south. Het motel ligt heel gunstig. Na ons wat te hebben opgefrist zijn we naar Venicebeach geweest. Wat je daar allemaal ziet dat is gewoon niet te beschrijben zo hilarisch. Maar ook heel veel zwervers, en dan schrik je soms van hoe jonge kinderen al een zwervers bestaan hebben. Op het strand was een heel groot feest aan de gang. En hoe maak je duidelijk dat het feest is afgelopen!!!! Dan ga de polite rondom met sirene en zwaailicht zachtjes op de mensen inrijden. en je ziet da keurig iedereen het strand verlaten. Na 2 uurtjes daar rond te hebben gelopen zijn zijn we naar het motel gereden om ff een lange broek aan te trekken. In de avond word het toch wel fris hier aan de oceaan. Vandaar zijn we door gereden naar Redondo beach om een hapje te gaan eten op de pier. Wij (gerard en diana) waren hier al eerder geweest. En wisten een leuk tentje "Old Tony". En we hebben heerlijk gegeten. De mannen en Riet een heerlijke steak en Diana calamaris. Vooraf een heerlijke clam showder vissoep van krab, aardappels ui en spek.  zo lekker. En een lekkere salade met garnalen. We zaten weer overvol en hebben de borden weer niet leeggegeten.  Het was inmiddels al 10 uur en waren versleten van het reizen, slenteren en eten .Dus lekker naar  bed. Voor morgen staat monicabeach en hollywood en downtown op het programma. Dus weer een drukke dag voor de boeg.

Later weer verslag van deze dag. Voor jullie nu een fijne avond en voor ons goede morgen.