DAG 9

28 april 2014 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Vandaag niet zo'n heel groot verhaal. We hebben zoveel moois gezien. Dat is met geen pen te beschrijven.

Wat een prachtig nationaal park is dit. De ene wow na de andere wow. We hebben zelfs over boomstammen die over het water lagen gelopen. Of gekropen. Temparatuur vandaag heerlijk en zonnig. Zelfs weer in Tshirt gelopen. Nu liggen/zitten/hangen we op de kamer. We gaan zo maar weer eens op pad om te gaan eten. Morgen weer een reisdag, Viva Las Vegas komt steeds dichterbij.

Even een update.

We hebben heerlijk gegeten. En als echte Amerikanen vroegen we om een doggiebag. Voor het toetje, deze was zo groot. Niemand van ons kon hem niet op. Zelfs Gerard S niet. Na het eten zijn we lekker in de hottube geweest, we waren net een stel kleine kinderen. Wat een lol. Nog even lekker in de sauna en nu naar bed. Weltruste voor ons en een goedemorgen voor jullie.

Ps, jullie mogen gerust reageren hoor, vinden wij ook leuk hoor.....

1. Mary en Rene:
    Hoi daar,

Volgens mij hebben jullie het daar prima naar jullie zin!
    Amerika is een gaaf land om rond te reizen, geniet ervan en verbaas je over het " gekke" Las Vegas!!

doei
  2. Mary en Rene:
    28 april 2014
    Volgens de weerkaarten hier is het bij jullie maar 4 graden????
    Brrrr.......
  3. Diana:
    Ja in de nacht
    maar wordt steeds beter.
  4. Saskia:
    28 april 2014
    sla king sequioa nat. park niet over. Alleen de auto rit is al mooi.
  5. Mary en Rene:
    29 april 2014
    Richting Las Vegas wordt het tegen de 30 graden. Dat wordt dubbel zweten. Zweten van het weer en zweten van het gokken. Hoop voor jullie dat je de JACKPOT wint. Succes en veel plezier!
    ;-)