DAG 3

22 april 2014 - El Segundo, California, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg uit de veren. Navigati er op Hollywood blvd gezet. We waren al om 10 uur in downtown , na een alweer een goed ontbijt. Als eerst kaarten gekocht voor een city tour. Die om kwart voor 11 zou gaan vetrekken. Dus eerst nog ff een kleine wandeling over de walk of fame. Met de citytour zijn we Mulholland drive op gereden om zo over de stad en om de beroemde letters te fotograveren. Het weer is perfect. Daarna naar Beverly hills was huisjes van beroemdheden bekeken. O.a van madonna, Tom Cruise, Ozzie Osbourne, Frank Sinatra. En nog veeeeel meer . Ook het huis waar Michael Jackson is overleden. Verder zijn we over Sunset strip , en Rodeo drive. Na 2 uur kwamen we op hollywood blvd terug,. Nog even wat foto's gemaakt van Spiderman, Jack Sparow. Gerard en Gerard wilde ook nog wel op om de foto met Marilin Monroe op de foto.Na een heerlijke bak koffie , eindelijk een starbucks..Zijn we weer richting auto gelopen . Het volgend wat op het programma stond was de Farmers Market.Een overdekte markt met leuke kleine eet tentjes en diverse snuiterijen, ontzettend leuk. Daar naast lag een heel sjiek en luxe winkelcentrum. Daar had je kans om celeberty's tegen te komen. Het was zeer luxe en exclusief. Op het openbare toillet stond zelfs parfum, en niet om in de wc te spuiten. Helaas geen beroemdheid gezien. We gaan weer verder, nu op naar Monica Beach. Een hele leuk pier met een kermis erop,zoals je dat in films zien. Hier hebben we een uurtje rond gewandeld en zijn lekker toen naar het hotel gereden.Bij het hotel aangekomen, bleek er een storing te zijn in de brandmelder voor onze kamers. Het was teeds aan het piepen. Gerard R. Was het gaan melden en ze zouden het gaan oplossen. Inmiddels is het 7 uur. Na ons op te hebben gefrist, zijn we een hapje gaan eten.Nog even langs de receptie want dat ding piept nog. Zeg die kerel ja morgen wordt ie gemaakt. Waarop ik(Diana)zegt, And i can't sleep tonight. Toen zei hij dat ie het gelijk ging oplossen. We wilde niet zover weg om te gaan eten. We reden wat rond en zagen dachten we leuke restaurantjes . Niet dus. Tenzij je inde rij wilde staan en van een plastick bordje wilde eten . Maar uiteindelijk zagen we een Greek grill restaurant wat er heel gezellig uit zag. Het was er heel druk en rumoerig, en slecht licht, maar zag er binnen idd gezellig uit. De ober was al 2 x bij ons aan tafel geweest en hij besloot om in iedergeval al vast voor ons water te gaan halen. Helaas voor hem want toen bij onze tafel terug kwam, keek hij vast vreemd op. Want die tafel was leeg. Ja, we zijn de zaak uit gelopen pffft wat een prijzen 12 dollar voor een glas wijn, 36 voor een biefstuk . Dat is behoorlijk prijzig.Lachen gieren en brullend liepen we naar een ander restaurant aan de overkant. En zo kwamen we ook het restaurant binnen. We kregen een tafel naast de deur, wel zo makkelijk als we weer schrokken van de prijzen. Maar gelukkig hier waren de prijzen weer gewoon en het eten was heerlijk.

Om half 10 waren we al bij het hotel om lekker vroeg te slapen.En het piept niet meer, ze hebben de batterij eruit gehaald, ja zo kan het ook.

Morgen hebben we weer een reisdag langs de kust op weg naar San Francisco.